Uw inkoopproces beter afstemmen op de afspraken met zorgverzekeraars? Of uw logistieke proces optimaliseren?
Onderstaande systemen bieden u geautomatiseerde ondersteuning en helpen bij een gezonde bedrijfsvoering.
Aanschrijfadvies ontvangen op basis van de contracten die u hebt afgesloten met zorgverzekeraars of contracteerpartijen? Met NChecker kan dat! NChecker adviseert u op basis van die overeenkomsten en eventuele mandaatafspraken welk medicijnen u het beste kunt leveren. Daarnaast biedt het systeem:
Voor een gezonde bedrijfsvoering moet een logistiek proces efficiënt ingericht worden. NOrder ondersteunt uw apotheekteam zodat zij met gemak het bestelproces van Mosadex volgen waardoor het logistieke proces efficiënter verloopt. Binnen enkele minuten heeft uw team inzicht in:
Herhaalmedicatie in uw eigen apotheek op een snelle manier verwerken? Met Smartfilling kan dat. Hierbij:
Het track & trace systeem geeft inzicht in de locatie van medicijnen. Hierdoor weet u precies welk recept nog afgehaald moet worden. Dit bespaart tijd voor zowel uw medewerkers als uw patiënt.
Smarttracking is een onderdeel van Smartfilling en kan voor alle recepten gebruikt worden.